****

THE FIRST TIME WE… FOUGHT

First time

“The Meeting”

by @MsJulz

_____

From: sexy4mail@gmail.com

To: temmyno1@gmail.com

Subject: WhatsApp Chat with Jade

Yoooooo had to copy this out. Your girl has called a meeting. hehe. Look at the conversation we had.  Raise your hand and swear an oath of secrecy before you read. You know that guy Jade just started seeing Last month…Turns out it might not be the fairytale ending we forsaw. We’re gonna be at hers this weekend. Brush up with your MIA ass. I’ll pick you up.

12:12, 13 Jan – Jade:  haha, I know right. It’s been raining cats and dogs.

Jade: Car broke down so he suggested I spend the night at his so he would drop me at work the next day.
Amaka: Whatttttttttt

Amaka: See scope sha. “So he would drop you at work the next day”

Amaka: Don’t go and carry bele oh

Jade: Gosh Amaka…Why are you always so …….razz

Amaka: That’s your own…stop stalling…so what happened?

Jade: eh hen…I said yes o. Can’t be struggling when I have a boo thang.

Jade: lmao

Amaka: All I can read is sex. Biko carry on. Did you guys have sex?

Jade: Yes….we did.

Amaka: was it bad?

Jade: No…it was quite good actually…

Amaka: I don’t understand. That sounds good. Why did you call a code red meeting?

Jade: mehn…it’s long.

Amaka: If I wasn’t in a meeting right now I would be on my way to yours. Just to hit you.

Amaka: You better talk. The suspense is killing me.

Jade: Ok, ok.

Jade: A long time ago, in a faraway land. A princess lived with her one eyed horse.

Amaka: lmfao. Nigga I will stab you.

Jade: haha I couldn’t help myself

Jade: I packed my stuff for work and he picked me up from home.

Amaka: Make it sweet. This meeting is dragging on. Don’t leave out any detail oh.

Jade: The car ride was long. Like, maybe it was comfortable for him but I felt awkward.

Amaka: Why?

Jade: He was just driving. Saying nothing.

Jade: I asked im to say something when I couldn’t take it anymore and he chuckled

Jade: *Him

Jade: Said he was enjoying the silence and ‘just being with me’

Amaka: Love mo.….love naya

Jade: lmao…you’re a fool

Jade: I don’t do awkward sience so I plugged my phone in and started playing music.

Amaka: omg…rap music

Jade: Lol…you make it sound derogatory.

Jade: It was Jayz…everyone loves Jayz

Amaka: I guess so.

Jade: He didn’t

Amaka: hot tears

Amaka: I’m about to die here

Jade: Nigga scrunched his nose and was like “Rap music?” Remind you of anyone?

Amaka: Oh my, I can’t imagine who you could possibly be talking about.

Jade: Haha, I can just imagine you saying that in that your one pound British accent.

Amaka: Don’t hate pls and pls.

Jade: Anyway. I defended Jayz’s honour then asked im if there was anything he wanted to listen to.

Jade: *him

Amaka: You are really vexing for this h oh

Jade: lmao, please… this is an intense something

Amaka: If that’s the excuse we are sticking to.

Jade: Yes oh.

Jade: He sha started playing his own stash. It sounded like nacking spoon on a pot.

Amaka: lmfao…wth? What kind of music is that?

Jade: You know that music that they play in white clubs now…but not techno.

Amaka: Disco?

Jade: No! It’s like…..what’s that David guy?

Amaka: David Guetta?

Jade: Yes! The stuff he does.

Amaka: Oh lord. I need a new bff. House music Jade. House music

Amaka: Spoon on a pot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Amaka: I’m dead

Jade:  Lmao. It sounds like that jor. All noise

Jade: He was sha playing it and it was even worse than the silence. I just sat there.

Amaka: No, you should have come down.

Jade: Sigh. You are an idiot sha

Amaka: sometimes

Jade: We get to the house and he’s straight to business

Amaka: whoop…and now for our feature presentation.

Jade: as in!!!!!!!!!!!!!!

Jade: Threw my bag somewhere and started kissing me like he was thirsty

Amaka: I’m sure he was. That’s why he wasn’t speaking in the car

Amaka: dry throat things.

Jade: Yet it was my throat that

Amaka: eh!!!!!!!!!!!!!!!! That what? Ehhhhhhhhhhhh I will soon get kicked out of this office

Amaka: No way!!!!!!!!!!!!!!!!! No fucking way!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jade: calm your titties. That happened later. I’m getting there

Amaka: I knew this wasn’t going to be a boring day. Please. DO go on.

Jade: where was I? Eh hen. So we start kissing and next thing I’m on the bed.

Amaka: smooooooooooth guy

Amaka: please oh God provide boo for us.

Jade: lmao. Touching me, you know every.

Jade: It was good sha

Jade: anyway…we sha had sex.

Amaka: Oh wow…thanks for taking te fun out of that.

Jade: Ah, the fun part cometh

Jade: I fall asleep

Amaka: lmao. Nigga put you to sleep. That kind of loving.

Jade: You know this!!!!!!!!!!

Jade: I wake up and he’s playing a game

Jade: I walk over to him and sit beside him but he pauses his game and makes me straddle him

Amaka: you know what they say about guys that pause their game for their babe

Jade: Lmao! That’s what I said. And he’s like “Anything for my gf”

Amaka: chai….love mo

Jade: Then I’m like… I didn’t know I was your gf

Jade: He pulls back and is like…DO you fuck every guy that picks you up from your house

Amaka: woah

Jade: Babe…I was like what ?????

Jade: Then he pushes me off him and starts raking. if you aren’t my gf what does that say about u?

Jade: Were you fucking someone else last night?

Jade: Should I go drop you at home so you can call him to come pick you up from work?

Amaka: what the actual hell?

Amaka: what?

Amaka: babe… are you lying right now? Seyi told you this?

Jade: Babe. I was sitting there mouth aghast but I couldn’t take it anymore so I hit him.

Amaka: oh shit. You shouldn’t have

Jade: I was burning inside. You should have been there.

Jade: I was sitting on the chair wearing only my bra and panties. He was standing fully clothed.

Jade: I’ve never been one for that body language bullshit but he was in charge.

Jade: I had an outer body experience. Like I was watching this happening and thinking…

Jade: Wow, she does look like a whore.

Jade: It sounds like a joke but Eventually I started feeling like a whore.

Jade: I was cowering in the seat and it seemed to be stroking the fire in him.

Amaka: Stoke

Jade: huh?

Amaka: stoking the fire not stroking the fire

Jade: lmfao. I swear you’re a fool. I’m spilling my heart here. You’re doing spellcheck

Amaka: I read stroking the fire and was thinking sex jor. Had to correct that.

Jade: Ok…stoking the fire. Whatever, he was sha vexing more

Jade: SO I hit him.

Amaka: please tell me e didn’t hit you back.

Jade: Hell no…he carried me.

Amaka: what?

Jade: He caught my hand after I Slapped him and used his other hand to lift me off the chair.

Jade: He carried me back to the bed and threw me on. I tried to get up but he pushed me back

Jade: Next thing I hear brrrrr…He literally ripped my panties of me.

Jade: I was still forming vex until I felt his lips touch me.

Jade: Seyi puts the e in head. I think we skipped the alphabets. Dude was differentiating down there

Jade: Integrating, solving with pi.

Jade: I went from angry to …hungry.

Jade: I wanted him to just ….come into me but he wouldn’t stop with his mouth

Jade: I think I came twice before he stopped…then i…

Jade: Amaka

Jade: You there?

Amaka: Mehn

Amaka: I just needed a minute to pick my mouth from the floor

Amaka: Had to check under the table and shii

Amaka: please…continue

Jade: That’s when I gave him possibly the deepest bj of his life.

Jade: I didn’t know my Throat could take anything in that deep without throwing up.

Jade: Afterwards he apologized and said he only said those things cos he feels so much for me

Jade: and I’m his kryptonite so when I hurt him it scars

Amaka: Sounds like you guys made up good.

Amaka: so what’s the problem

Jade: After we had finished, as I lay in his arms. I was still shaking

Jade: But it wasn’t from the orgasms I had just had. It was hate

Jade: Amaka I turned to look at him and I hated him.

Amaka: I’m calling you now.

****

The First Time…We special is proudly sponsored by SureGifts.com.ng

sure

The following two tabs change content below.
Comments
  • Avatar
    lade

    Woow… intense!! neh

    February 12, 2014
  • Avatar
    trollsaddist

    what is this? this has to be the crappiest of all or not? bye tnc

    February 12, 2014
    • Avatar
      thetoolsman

      What do we do with trolls?

      February 12, 2014
      • Avatar

        Drown 'em in boiling oil? 😀

        February 12, 2014
  • Avatar

    Wow!!! I needed more! Like where did the hatred come from? From the asshole-ry things he said or from giving her such good head that she knows she's gonna wanna come back for more? I already think that's an effed up relationship and his reaction to her comment was definitely effed up but i just want to know what the hate is about!

    February 12, 2014
  • Avatar
    megzy

    Lol perfect bestie conversation……can just imagine myself having dis Convo with my bestie lol……intresting story tho not so good but intresting

    February 12, 2014
  • Avatar
    grateful

    Ah!! I think this is probably my best story in this series. I mean it kept me on the very edge of my sit. Very intense. I love!!!!!!!!!!

    February 12, 2014
    • Avatar
      @Sirkastiq

      seat Jade, seat…

      February 12, 2014
      • Avatar

        *Sigh*

        February 13, 2014
      • Avatar
        ijebuPrincess

        lmao

        February 13, 2014
      • Avatar
        tommie

        Lol! Saka, you’re a rat, I swear! *rme*

        February 17, 2014
  • Avatar
    Dami.O

    Uh……
    Uhh……
    Uhhhhh…..
    Checks title. ..
    Uh…..
    Uhhh…
    Checks title again….
    Bleh….

    February 12, 2014
  • Avatar
    Dami.O

    I think the title n the story did not blend well, kind of…good writing n all, but hey, what do I know?! *shrugs*

    February 12, 2014
    • Avatar
      Dodo

      Hey! What do you know?

      February 12, 2014
  • Avatar
    @Sirkastiq

    My nigga Juju…

    February 12, 2014
  • Avatar
    Dami

    Nice..felt as though I was gisting with my friend

    February 12, 2014
  • Avatar
    that9jageh

    I didn't notice anything apart from the convo. The way it flowed. Sweet. Reminds me of a certain friend of mine… Pity she doesn't read TNC.

    February 12, 2014
    • Avatar
      thetoolsman

      You can always get her to start reading .. 🙂

      February 13, 2014
  • Avatar
    shangytee

    I like how the story reads like a conversation; it's different in a very nice way. I also like the twist at the end. Why hate the poor dude though? Lmao.

    February 12, 2014
    • Avatar
      DEE

      Me thinks she hated the guy cos he has her hoodwinked..especially after he ate her up..i am sure she wanted more :d

      February 13, 2014
  • Avatar
    feyisayofunmi

    Omo see height of discussion,i felt literarily a part of it.me likey.Weldone

    February 12, 2014
  • Avatar
    KayShawy

    Is somebody going to write a typical guy convo too? Loool. Interesting read…

    February 12, 2014
    • Avatar
      Chinedov

      You want to see our "coax-her-into-sending-nudes" pickup line, eh?

      February 13, 2014
      • Avatar
        tommiegal

        Well, I would! :p

        February 17, 2014
  • Avatar
    Smyth

    I loved. Totally. The fact that its not in prose but in a whatsapp chat form. And its typical girlfriend convo. Nice one.

    February 12, 2014
  • Avatar
    Dodo

    GADDEM … this is really nice, convo flowed like fat on heat.
    My kind of relationship minus the hot sex … sad life.
    Officially my second best in the series after "the first time we met".

    February 12, 2014
    • Avatar
      alberry

      Seconded on second best

      February 13, 2014
  • Avatar
    Wallz

    Solving for pi… The guy no try

    February 13, 2014
  • Avatar
    Wallz

    He shouldve used Avogadro's number as a formulaic equation

    February 13, 2014
  • Avatar

    We should have 'dislike'/thumb downs too for some comments …

    February 13, 2014
  • Avatar

    Misleading but good still…
    Writer had peeps' minds on the hEad,that kinda erases the thought that there ever was a fight

    February 13, 2014
  • Avatar
    Chinedov

    The Ijebu boy has strong juju. But then, Amaka is one hell of a maniac.

    February 13, 2014
  • Avatar
    Mma

    Haaaaaay…….

    February 13, 2014
  • Avatar
    @JeSuisVivian

    This is a typical best girlfriends chat. Loved it! That guy is just crazy

    February 13, 2014
  • Avatar
    ijebuPrincess

    I love amaka! shes the one who makes the story.
    think there should have been another fight after the head….something like he insults her again for being so quick to warm up to oral wv him just after they had a fight, sign of whore tendencies…you know all that crazy guy talk.

    February 13, 2014
    • Avatar
      thetoolsman

      Ahn ahn.. nollywood much?

      February 13, 2014
  • Avatar
    yemi

    My bestest so far. " I think we skipped the alphabets. Dude was differentiating down there." Quality sexting. IMO, her hate for him after is valid.

    February 13, 2014
  • Avatar
    yemi

    *quality sexing

    February 13, 2014
  • Avatar
    larz

    Jade hates Seyi because…
    a) he called her a whore, when she had the out of body experience evaluating the scene, she felt like one
    b) that he managed to calm her down by pressing certain buttons made her feel like her body betraying her, in fact validating his original perception of her being a whore.

    February 13, 2014
    • Avatar

      There's this issue with equating sexuality in women to being a whore, especially in our country! If she was mad at him because he equated her sexuality to being a whore, then i understand the hatred! And nothing wrong with enjoying having those buttons pushed!

      February 13, 2014
  • Avatar
    enajyte

    Holy Crap! I was not expecting this. I had my comment all ready – awww, exactly how I felt after the first time we fought – but, mehn, this is so far far away.

    Holy Crap!

    February 13, 2014
  • Avatar

    I liked this one..it was funny. The convo especially.

    February 13, 2014
  • Avatar
    thetoolsman

    "Dude was differentiating down there".. LOL… @MsJulz, I recognise this conversation too well…

    February 13, 2014
  • Avatar
    debloww

    Lmaooo… i loved this and i can totally relate.. very realistic!!

    February 13, 2014
  • Avatar
    topazo

    this here is brilliant….use of dialogue to tell a beautiful story…brilliant

    February 14, 2014
  • Avatar
    nkonyeasua

    The best of the lot, hands down!

    February 14, 2014
  • Avatar
    tee

    I LOVE!!! Reminds me of Bisi. This is the way we talk. The conversation flowed flawlessly, it had me scrolling with increasing interest. I almost missed my bus stop.

    February 14, 2014
  • Avatar
    ayoade

    “Integrating, solving with pi” lol Perfect girlfriends convo

    February 15, 2014
  • Avatar

    Damn!! this was perfect. It drew me in & had me wanting to know more. It's exactly the perfect conversation with the girl, her reaction to him…love this!!

    February 15, 2014
  • Avatar
    Arthur Bizkit

    Familiar. . .

    February 16, 2014
  • Avatar
    wunderkidp

    definitely a sex relationship, but that girlz gossip thing damn! And ve got an issue with d title

    February 17, 2014
Post a Comment